Thursday, August 20, 2009

Pemenang Contest Make Over Anjuran Aku.. hehehe..


Hokeyy orang kg sekelian.. seperti yang dijanjikan.. arini 19 Ogos 2009... para-para juri dah juling juling bijik mate meneliti.. melihat.. mengkaji.. memerhati.. para peserta semua.. payah nooooo.. sbb semenya nampak cantik.. dan nampak perubahannya.. tapi seperti yang telah ditetapkan dalam syarat.. pemenang adalah berdasarkan 'perubahan yang paling ketara'.. so, juri dah berbincang dan bersetuju bahawa pemenangnya adalah....

jeng.. jeng.. jeng.. (seperais katanya).. :P

*

*

*

*

*

*

*

*

Juara
Peserta No : 8. http://warisanayahbonda.blogspot.com/



Naib Juara
Peserta No : 15.http://ummisalsabila.blogspot.com/



Tempat Ketiga
Peserta No : 5. http://mamaadablog.blogspot.com/


Komen Juri...: semua peserta adalah memenuhi syarat.. dan pemenang merupakan peserta yang paling ketara perubahan wajahnya...

Kepada yang tak menang, jangan berkecil hati.. mungkin bole cuba lagi pada kontes lain yang akan datang... yang lain sebenarnya pun adalah pemenang.. . so, keputusan juri adalah muktamad.. penganjur tidak terlibat dalam pemilihan pemenang yeeee.. dan juri juga tiada kena mengena dengan pemenang.. okiessss. Tahniah kepada pemenang.. dan tahniah kepada semua peserta.. !!! Hadiah akan dikirimkan melalui pos.. jadi, kepada pemenang, sila YM alamat kepada saya.. syaz1601@yahoo.com yeee.. terimalah hadiah yang tak seberapa dari saya yang turut disponsor oleh en. somi juga... once saya dah pos hadiah, saya akan maklumkan ye.. kepada yang tiada YM, boleh tinggalkan alamat di blog ini.. tq

oooo.. hadiah pertama adalah seperti berikut :


hadiah kedua dan ketiga adalah :
sehelai shawl (selendang) bagi setiap seorang..
so, maka sesiapa yang bertuah mendapat hadiah saya ini.. tak yah susah2 nak carik shawl lagi
terus pakai dan amik gambar.. upload utk contest cik izan...

tata...

No comments: