Thursday, August 27, 2009

Menang Tempat Ketiga Contest Pakai Shawl

hoyeeeee.. saya menang moto!!! hahahahaha..

owwhh.. aku menang kontes izan.. kontes kai shawl.. saya menang secara bersih yeeee... hehehehe.. tak caye??? tengok sini..

dapat tempat ketiga.. hehehe. dapat selai shawl.. alhamdulillah.. tima kasih pada juri kerana memilih saya dan membuat pilihan yang tepat.. muekekekeke... jangan berbulu dengan statement itu.. ini bulan pose.. banyakkan bersabar dan beristighfar yeeeee.. :p dan tima kasih kepada penganjur...

dalam suke ada duke.. semalam aku cuti.. en.somi demam panas.. malam yg kengkonon nak sambut anniversary tu kann.. kan.. kan.. kami berbuka di sepital aje... demam okkkk.. g amek darah seme.. ada kuman sket.. tapi alhamdulillah bukan suspect H1N1.. risau giler.. apa pun tak bole makan.. muntah balik.. harini dia kena cirit birit lak.. nanti mgkin nak kena amik darah balik.. uiiii.. harapnya takde pape la kan.. risau jugak niii..

dan kepada pemenang kontes makeover haritu.. aku mohon maaf secara terbuka kat sini.. sbb lambat hantarkan hadiah yeeee.. banyak sangat mende yg nak settlekan dua tiga hari ni.. tapi insyaallah, aku cuba hantar dalam minggu ni jugak.. seme dah siap.. tinggal nak hantarkan je.. maaf sangat sangat yeeee... dan tima kasih sbb sudi masuk contest haritu. jangan serik yeee nak masuk lagi kalau aku buat kontes kat blog ni... :p dan maaflah kiranya hadiah yang aku poskan tu tak menepati citarasa pemenang yeeee.. harap dapat terima dengan rasa gembira.. hoyeee. hoyeeee.. :)

No comments: