Tuesday, August 18, 2009

Makeover Contest! - Contest Anjuran Aku.. hehehe

STICKY MODE !!!

Dah menyebok, menempek kat blog org laen, join kontes sana sini, aku rasa nak buat kontes lak.... hehehe.. (ni kes teruja masuk contest tapi tak menang la ni) heheheh.. so, saya budak baru belajar dan mesti banyak kekurangan di sini.. harapnya semua sudi join contest ni yeee..

ok.. mari kita semak contest apa??


CONTEST BEFORE & AFTER MAKEOVER

Peraduan ini DILANJUTKAN SEHINGGA 16 OGOS 2009!

Syarat Penyertaan:
Mudah saje.. tak yah pening pening bagai... Cuma perlu:::
  • Menjadi FOLLOWER di blog ini (paksaan ke ni?? heheheh)
  • Nyatakan LINK blog ini dekat entry memasing. Jadikan contest ini sebagai STICKY MODE .. senang nak semak balik nanti..

Cara-cara untuk join ialah :
  • Aplodkan sekeping gambar anda yang suci tanpa makeup (blom make over) dan sekeping lagi gambar selepas di make over... Gambar yang paling menyerlah ataupun memang nampak ketara kelainan antara sebelum dan selepas makeover adalah PEMENANG. - (Gambo Kawen Pun buleeee.. yg blom kawen.. Gambo Tunang pun bule.. janji ketara perubahannya... )
  • Ceritakan sikit tentang gambar tersebut (bila.. dimana.. untuk apa diambil) - (gambar banner contest mesti ada yeee..)
Last, but not least, Tinggalkan link entry anda di blog ini


Jadi, mari reramai sudi sudikan lah memeriahkan contest nih!
Hadiah?? mesti ada hadiah.. tapi jangan harapkan hadiah mewah yeee.. hadiah akan diberitahu kelak.. yg pastinya comel.. kiut... heheheh.. (nak jugak tu... )

Diharap hadiah ni hanya sebagai cenderamata kepada pemenang.. tiada hadiah yang mahal-mahal.. harap semua pemenang berpuas hati.. lagipun tujuan contest ni diadakan adalah untuk suka suka dan mengeratkan silaturrahim antara kita... yelah.. ada yang belum kenal lagi kan???

ha.. inilah masanya...ha.. tunggu apa lagi?? senang sangat tu.... mari.. mari..


*syarat pertandingan mungkin akan diubah dari masa ke semasa.. tq

No comments: