Thursday, June 18, 2009

Contest Model Bertudung

hehehhe.. Aku skang ni giler masuk kontest... :p memana ada kontest.. aku masukk.. aler... saje saje masuk contest.. dapat ramai kawan.. ramai kenalan kan??? seronok tauuuu... jom ar join sekali.. isi masa lapang.. ala.. menang kalah tu jatuh no.2... yg penting kita bagi sokongan.. cehhh.. ntah ler derang perlukan sokongan aku.. hahahhaha..

jom kengkawan.. klik kat ummi_mirahaziq ni... syarat, keterangan seme ada kat situ.. bole baca.. tak paham bole tanya.. bukan tanya aku.. tapi tanya dia.. heehheheh... tuan punyer blog.. kalau nak lagi mudah.. ni link contest dia tu... sila klik...

ok... ini lah MODEL BERTUDUNG kita yeeeeee.. taraaaaaaaa...

*
*
*
*
*
*
*
*
*

hahahhaah... ok tak?? yelah... sik sik masuk bertanding.. anak.. pstu.. babah ngan anak..
bagi cam ibu plak boleeee??? sekali sekala nak berangan sbgai model bertudung neh... :p.. jangan ada yg muntah darah plak ni nanti.. jeles ar tuhh.. hahahah.. bukan salu pun ber'perasaan camni... ada masa masa tertentu je... bagi cannn okkkk.. so, kengkawan.. jom ler join entry syok sendiri cam aku... :)

itu selendang chiffon ye kengkawan... baru berjinak jinak ngan selendang.. so, tolong abaikan segala kebulatan..ke'stim'an mata aku.. ntah nape gitu jadinya.. ketembaman dan kekelakaran yg anda nampak... :p

No comments: